Suport zilnic pentru clientii nostri

Va stam la dispozitie de luni pana vineri pentru a va raspunde la intrebari. Informatiile pe care vi le putem oferi pot fi legate de produsele pe care vi le oferim, sau despre beneficiile pe care le puteti obtine daca le alegeti. De asemenea, va putem oferi informatii legate de:

  • Dieta ketogenica si obiceiuri sanatoase
  • Nutritie
  • Ketoni si ketoza
  • Ce produs vi s-ar potrivi

Informatii de contact:

In cazul in care doriti sa intrati in legatura directa cu noi, va stam la dispozitie atat prin e-mail, cat si telefonic:

  • (+40) 737-882-298
  • contact@ketoni.ro

Dieta ketogenica a inceput sa fie populara incepand cu anii 1920, cand a fost folosita experimental in cazul persoanelor bolnave de epilepsie.

De aici au inceput sa se dezvolte cercetarile pentru ca oamenii de stiinta au vrut sa afle in ce mod aceasta dieta face ca acele crize sa se rareasca si sa fie controlate.

Asa au aflat ca acei corpi ketogenici au un efect de protectie si calmare al sistemului nervos.

De aici s-a pornit si au inceput sa afle despre beneficiile de protectie ale sistemului nervos, de beneficiile antiinflamatorii, sanatate cognitiva, imbuntatirea starii celor atinsi de Alzheimer, scleroza multipla, ALS.

Astazi se studiaza ajutorul pe care il dau ketonii in imbunatatirea performantelor atletice si sunt foarte multe cercetari privind aportul acestora in combaterea cancerului.

Se pot administra unul sau doua pachete pe zi. Ideal ar fi ca primul pachet sa se administreze dimineata pe stomacul gol pentru a da organismului posibilitatea de a folosi acesti ketoni fara a avea si alte surse de energie.

Cel de-al doilea pachet ar trebui sa se administreze pe parcursul zilei cand simtim o reducere a energiei sau daca faceti sport inainte de aceasta. Acesta va da si un aport de energie.

Pentru cei ce incep acum a folosi aceste produse ideal ar fi ca acestea sa se consume ½ plic dimineata pe stomacul gol si ½ undeva la mijlocul zilei. Acest regim ar trebui urmat 3-4 zile pana cand organismal nostru se obisnuieste cu consumul de ketoni.

Partea frumoasa in a utiliza ketoni exogeni este ca nu trebuie schimbata dieta pentru a beneficia de avantajele de a avea ketoni in organism. In trecut, singurul mod de a beneficia de avantajele starii de ketoza (producerea de ketoni) era aceea de a urma o dieta ketogenica, adica de a schimba corpul intr-o ketoza nutritionala. Aceasta se putea intampla, in functie de organismul fiecaruia in cateva saptamani sau chiar luni pentru unii. De asemenea, este o dieta destul de dificil de urmat. Astazi, prin aportul de ketoni, poti avea beneficiile acestei diete fara a o urma. Este adevarat ca prin anumite modificari ale dietei se poate imbunatati starea de sanatate. (Renuntarea la zahar este cea mai importanta) In cazul in care se continua consumarea zaharului va exista un consum dual al organismului glucoza – ketoni (grasimi primar); de ex: probabil musculatura va folosi ketoni iar creierul glucoza – acesta fiind combustibilul mai facil.

Oricum, este indicat consumul ketonilor pe stomacul gol. In cazul in care acestia vor fi ingerati impreuna cu zaharul, ei vor fi eliminati prin urina. Zaharul este un inhibitor al ketozei.

Desi folosirea de ketoni exogeni este sigura, ar putea exista cateva efete secundare:

    • Ketonii exogeni pot avea un caracter deshidratant, de aceea se pot pierde minerale si saruri efectele pot fi oboseala, dureri de cap, constipatie. Pentru a combate aceste simptome, trebuie sa fim foarte bine hidratati si sa consumam electroliti.
    • Unele persoane pot experimenta diaree. Aceasta se datoreaza faptului ca organismul trece de la un consum de glucoza la un consum de ketoni (grasimi prin ketoza) lucru cu care organismul nostru nu este obisnuit. In acest caz, ar trebui redusa doza zilnica la jumatate (un plic/zi) pana cand simptomele dispar si apoi ar trebui revenit la doza completa (2 pachete/zi).

Raspunsul este NU. Ketoni exogeni sunt solubili in apa. Surplusul de ketoni va fi eliminat prin urina.

Beneficiile folosirii ketonilor nu constau doar in reglarea greutatii corporale sau a procentului de grasime corporala. Aceste beneficii sunt numeroase: antiinflamatorii, o mai buna functionare a creierului, un focus mental mai bun, concentrare etc. De aceea este benefic sa continuati cu acest regim de viata.

O dieta bogată în carbohidrați va forta celulele corpului dvs. sa se bazeze pe glucoză pentru combustibil.

Glucoza provine din carbohidrații din dieta dvs., inclusiv zaharuri și alimente cu amidon, cum ar fi pâinea, pastele și unele legume.

Daca renuntati la aceste alimente, corpul va cauta alternative de combustibil. El va incepe sa foloseasca grăsime pentru combustibil, si va produce corpuri ketonice.

Această schimbare a metabolismului vă pune corpul într-o stare numită ketoză.

Majoritatea oamenilor se confruntă în mod natural cu o stare ușoară de ketoză în perioadele de post sau exerciții fizice intense.

Cele două corpuri ketonice principale produse în timpul ketozei sunt acetoacetat și beta-hidroxibutirat. Acetona este un al treilea corp ketonic, mai puțin abundent.

Aceste corpuri ketonice înlocuiesc glucoza ca și combustibil și oferă creierului, inimii și mușchilor energie.

Se crede că organismele ketonice în sine pot fi responsabile pentru pierderea în greutate asociată unei diete ketogene.

Corpurile ketonice pot fi produse în corp (endogen) sau provin dintr-o sursă din afara corpului (exogen). Astfel, ketonii găsiti în suplimente sunt numiți ketoni exogeni.

Aceste suplimente conțin numai ketoni beta-hidroxibutirat. Celălalt corp ketonic primar, acetoacetatul, nu este stabil din punct de vedere chimic ca și supliment.

Există două forme principale de suplimente ketonice:

Săruri ketonice: Acestea sunt cetone legate de o sare, de obicei sodiu, potasiu, calciu sau magneziu. Se găsesc cel mai adesea sub formă de pulbere și amestecate cu lichid.

Esteri ketonici: Acestea sunt cetone legate de un alt compus numit ester și ambalate sub formă lichidă. Esterii cetonici sunt utilizați în principal în cercetare și nu sunt la fel de ușor de cumpărat ca sărurile cetonice.

Ambele forme de suplimente ketonice s-au dovedit a crește nivelul ketonilor din sânge, imitând ceea ce se întâmplă în ketoză atunci când urmați o dietă ketogenică.

Într-un studiu, suplimentarea cu aproximativ 12 grame (12.000 mg) de săruri ketonice a crescut nivelul ketonilor din sânge al participanților cu peste 300%
Pentru referință, majoritatea suplimentelor ketonice disponibile conțin 8-12 grame de ketoni pe porție.

Această creștere a nivelului de ketoni din sânge după suplimentare este benefică pentru persoanele care doresc să treacă la ketoză, fără a fi necesar să urmeze dieta.

Acestea fiind spuse, se consideră că suplimentarea cu ketoni are multe dintre aceleași beneficii pentru sănătate ca o dietă ketogenică, inclusiv pierderea în greutate.

Oamenii iau, de asemenea, suplimente ketonice împreună cu o dietă ketogenică, mai ales atunci când încep dieta.

Acest lucru reduce timpul necesar pentru a ajunge la ketoza și diminuează efectele neplăcute care pot proveni de la trecerea de la o dietă standard, mai bogată în carbohidrați, la una ketogenică.

Simptomele care însoțesc adesea tranziția către o dietă ketogenică, mai frecvent cunoscută sub numele de „gripa keto”, includ constipație, cefalee, respirație urât mirositoare, crampe musculare și diaree.

Call Now Button